نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

تلاش استقلال برای میزبانی از الهلال| ما به عربستان رفتیم، آن‌ها به ایران می‌آیند؟

  • کد خبر: ۶۸۱۲۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
تلاش استقلال برای میزبانی از الهلال| ما به عربستان رفتیم، آن‌ها به ایران می‌آیند؟
درحالی که کنفدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری مجتمع لیگ قهرمانان آسیا درمرحله یک هشتم نهایی است، اما باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار میزبانی از الهلال شده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، نزدیک ترین خبرها به آنچه درآینده رقم خواهد خورد، برگزاری لیگ قهرمانان درمرحله یک هشتم نهایی به طور متمرکز درکشور ثالث خواهد بود. این خبر را نزدیکان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تایید کرده‌اند واز کشورهای قطر و امارات به عنوان گزینه‌های نهایی میزبانی از تیم‌های مرحله یک هشتم نهایی نام برده می‌شود.

دلیل برگزاری مجتمع بازی‌ها رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا که بازی‌های گروه‌ها را میان چند کشور تقسیم کرد، درنظر دارد مرحله یک هشتم نهایی را هم دریک کشور برگزار کند تا ریسک کمتری را به واسطه شرایط کنونی جهان مرتکب شود.

با این حال باشگاه استقلال از زمانی که از لیگ قهرمانان آسیا فارغ شده، به دنبال اخذ میزبانی در مرحله یک هشتم نهایی است. به تازگی نیز نامه‌ای از سوی باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است. استقلالی‌ها در نامه ارسالی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌اند که چون برخلاف سنوات سال‌های اخیر استقلال حاضر به حضور درکشور عربستان شده، در نتیجه ایران نیز باید از سعودی‌ها میزبانی کرده و چه بهتر که این کار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام شود.

دلایلی که باشگاه استقلال مطرح کرده کاملا محکمه پسند است و در شرایط عادی باید سعودی‌ها نیز به ایران بیایند ومقابل نماینده‌های فوتبال ایران قرار بگیرند ونباید فضای فوتبال آسیا به سود یک کشور خاص  باشد. به همین دلیل استقلال محق است که درمرحله یک هشتم نهایی از حق میزبانی خود دفاع کند اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا به امروز هیچ برنامه‌ای دال بربرگزاری لیگ قهرمانان آسیا به طور تک بازی در کشور‌های میزبان ارائه نکرده و قصد دارد این بازی‌ها را به طور متمرکز در یک کشور ثالث برگزار کند.

با این حال استقلالی‌ها درتلاشند شاید رای کنفدراسیون فوتبال آسیا برگردد و میزبانی به ایران برسد اما مشخص نیست که واکنش تیم‌های سعودی به این مساعی چیست و آن‌ها چه تدبیری می‌اندیشند وآیا حاضر می‌شوند در مرحله دشوار تریک هشتم نهایی در تهران رخ دررخ استقلال قرار بگیرند، یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->